
VÝMĚNA / VRÁCENÍ
Zboží je možné vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od doručení objednávky. Vrácené zboží musí být nenošené, nepoškozené, s původními etiketami a v původním obalu.
Než nám zboží odešlete, dejte nám prosím vědět e-mailem na info@wemove.cz.
Možnosti vrácení:
-
Osobně v Praze
V showroomu Backyard – U Obecního dvora 2, Praha 1.
(Předem nás, prosím, kontaktujte e-mailem.) -
Poštou
Jako doporučený balík na naši adresu:
Lidická 1214, 570 01 Litomyšl, Česká republika
Náklady na poštovné hradí zákazník. -
Přes Zásilkovnu
Na pobočku Bambino Café, Smetanovo nám. 59, Litomyšl.
Cena za tuto službu je 89 Kč.
Vrácení peněz:
Platba vám bude vrácena stejným způsobem, jakým byl nákup uhrazen, a to do 7 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží.
VRÁTIT / VYMĚNIT ZBOŽÍ
Reklamační řád
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) u zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu [www.doplnit.cz], který provozuje
[Jméno a příjmení / název firmy], IČO: [doplnit], se sídlem [doplnit adresu], e-mail: [doplnit e-mail] (dále jen „prodávající“).
2. Odpovědnost za vady a záruční doba
-
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodané zboží při převzetí nemá vady a že odpovídá popisu a vlastnostem uvedeným na webu.
-
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců od převzetí, pokud není uvedeno jinak.
-
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené používáním, nesprávným zacházením, údržbou nebo skladováním v rozporu s návodem.
3. Uplatnění reklamace
-
Kupující může reklamaci uplatnit:
-
e-mailem na [doplnit e-mail], nebo
-
písemně / osobně zasláním reklamovaného zboží na adresu sídla prodávajícího.
-
-
Reklamované zboží by mělo být čisté, kompletní a vhodně zabalené pro přepravu.
-
Doporučujeme přiložit kopii dokladu o koupi a stručný popis závady.
-
Prodávající po obdržení reklamace vystaví potvrzení o jejím přijetí (např. e-mailem).
4. Vyřízení reklamace
-
Prodávající posoudí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.
-
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na:
-
bezplatnou opravu vady,
-
výměnu zboží za nové,
-
přiměřenou slevu z ceny, nebo
-
odstoupení od smlouvy (vrácení peněz).
-
-
O výsledku reklamace bude kupující informován písemně nebo e-mailem.
5. Náklady spojené s reklamací
-
V případě oprávněné reklamace nese náklady na dopravu zboží zpět kupujícímu prodávající.
-
V případě neoprávněné reklamace mohou být tyto náklady účtovány kupujícímu.
6. Závěrečná ustanovení
-
Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek prodávajícího.
-
Prodávající si vyhrazuje právo reklamační řád kdykoli upravit, přičemž aktuální verze je vždy zveřejněna na webových stránkách e-shopu.
