top of page

VÝMĚNA / VRÁCENÍ

Zboží je možné vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od doručení objednávky. Vrácené zboží musí být nenošené, nepoškozené, s původními etiketami a v původním obalu.

Než nám zboží odešlete, dejte nám prosím vědět e-mailem na info@wemove.cz.

Možnosti vrácení:

  1. Osobně v Praze
    V showroomu Backyard – U Obecního dvora 2, Praha 1.
    (Předem nás, prosím, kontaktujte e-mailem.)

  2. Poštou
    Jako doporučený balík na naši adresu:
    Lidická 1214, 570 01 Litomyšl, Česká republika
    Náklady na poštovné hradí zákazník.

  3. Přes Zásilkovnu
    Na pobočku Bambino Café, Smetanovo nám. 59, Litomyšl.
    Cena za tuto službu je 89 Kč.

 

Vrácení peněz:

 

Platba vám bude vrácena stejným způsobem, jakým byl nákup uhrazen, a to do 7 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží.

VRÁTIT / VYMĚNIT ZBOŽÍ

Vaše podklady byly úspěšně odeslány!

Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) u zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu [www.doplnit.cz], který provozuje
[Jméno a příjmení / název firmy], IČO: [doplnit], se sídlem [doplnit adresu], e-mail: [doplnit e-mail] (dále jen „prodávající“).

2. Odpovědnost za vady a záruční doba

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodané zboží při převzetí nemá vady a že odpovídá popisu a vlastnostem uvedeným na webu.

  2. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců od převzetí, pokud není uvedeno jinak.

  3. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené používáním, nesprávným zacházením, údržbou nebo skladováním v rozporu s návodem.

3. Uplatnění reklamace

  1. Kupující může reklamaci uplatnit:

    • e-mailem na [doplnit e-mail], nebo

    • písemně / osobně zasláním reklamovaného zboží na adresu sídla prodávajícího.

  2. Reklamované zboží by mělo být čisté, kompletní a vhodně zabalené pro přepravu.

  3. Doporučujeme přiložit kopii dokladu o koupi a stručný popis závady.

  4. Prodávající po obdržení reklamace vystaví potvrzení o jejím přijetí (např. e-mailem).

4. Vyřízení reklamace

  1. Prodávající posoudí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.

  2. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na:

    • bezplatnou opravu vady,

    • výměnu zboží za nové,

    • přiměřenou slevu z ceny, nebo

    • odstoupení od smlouvy (vrácení peněz).

  3. O výsledku reklamace bude kupující informován písemně nebo e-mailem.

5. Náklady spojené s reklamací

  1. V případě oprávněné reklamace nese náklady na dopravu zboží zpět kupujícímu prodávající.

  2. V případě neoprávněné reklamace mohou být tyto náklady účtovány kupujícímu.

6. Závěrečná ustanovení

  1. Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek prodávajícího.

  2. Prodávající si vyhrazuje právo reklamační řád kdykoli upravit, přičemž aktuální verze je vždy zveřejněna na webových stránkách e-shopu.

bottom of page